Hejsan, nu är helgen slut och imorgon är det allvar igen. Då blir det träning, skola, Umeå och jobb. Har hur som helst haft en väldigt awesome helg och det har varit många bravader och liknande. Ska bli skönt att ta tag i träningen igen och sedan få jobba lite. Är även lite nervös över när jag ska till Umeå på Tisdag. Ska försöka få min journal och ställa lite frågor och liknande, sen ska jag unna mig att äta på Max som jag längtat efter i månader.

Sitter just nu hos Helena med hon och Anna. Vi har pärlat för fullt så företaget börjar rulla igång. Det har varit riktigt trevligt och imorgon blir det att träffa banken och boka in för paltmiddagen. Vi har även en blogg, den kan ni se >HÄR<.

Men nu slänger jag upp lite bilder och sedan får ni ha det så bra! För sedan ska jag hem och sova. Längtar väldigt mycket att krypa ner i min säng och sova... haha, dagen har varit bra och jag har hunnit städa och tjockat mig. Imorgon börjar allvaret. Puss
 
 
 
 
Tror fan man skulle skaffat brunt och snelugg igen, haha. Gamla goa tiden.
 

Kommentera

Publiceras ej