Hejsan alla ligister och små igelkottar.
Just nu är hos mina kära kusiner och dem håller på att göra lite snacks att göda mig med, vi ska ha filmmys. Vilket ska bli trevligt.
Jag och Jan Banan sprang idag 8 km. Väldigt skönt kan jag säga när jag fram till nu varit sjuk i 2 veckor. Äntligen börjar jag se ljuset i tunneln genom att kunna röra mig igen, men nu i veckan är det jobbvecka. Jobbar dygn och det innebär 24h pass och jobbar varannan dag denna vecka, innan jag går av på en veckas ledigt. Vilket då jag och Jalle Balle ska gå och fjällvandra. Det ska bli väldigt roligt, speciellt att vara med Janabis Canabis och vara ute i naturen. 

Känns så skönt att faktiskt ha lite fritid nu, och kunna göra sådana saker jag vill. Vilket är att vara ute.
Men nu måste jag gå till tv-rummet, magen kurrar och fikat är klart.

Ska inte kalla Janis så mycket konstigt, men nu väntar hon och Lois coolis på mig.

Kramar Malin

Kommentera

Publiceras ej