Hej bloggen. Det var länge sedan, men ska jag vara ärlig så vet jag inte alls vad jag ska skriva här. Det är som fullt upp i det vanliga livet och det rullar på. Det som jag tycker är skönt är att man snart går ut gymnasiet och börja det riktiga livet. Det jag tycker är bra med mina föräldrar är att dem aldrig kommer låta mig bo hemma om jag har jobb och liknande. Så jag vet att jag ska ut på egna vingar. Tycker det är viktigt att flytta hemifrån även fast det oftast är enklare och billigare att bo hemma, men det är ju alltid någon som betalar. Jag tycker ju inte man är vuxen om man inte kan ta hand om sig själv. Jag är absolut inte vuxen bara för att jag är 20 år. Min tanke om det vuxna livet och när jag tänker någon som vuxen är någon som tar hand om sig själv, bor i egen lägenhet och klarar sig ekonomiskt. Anser inte att man är vuxen om man bor hemma ännu. Dock här i Arjeplog är det svårt att få lägenhet. men känner mig på god väg ut i vuxenlivet. sitter fortfarande och funderar vad jag ska göra med mitt liv. ångesten om att jag inte kommer leva länge på grund av cancern har släppt. jag känner att jag har hela livet framför mig och resan börjar snart. Jag kan inte annat säga att jag är lycklig. Jag är nöjd med mig själv, jag tänker inte på det förflutna utan njuter av nuet och ser fram emot framtiden. Jag försöker äta nyttigt, men dom senaste veckorna har det gått dåligt. när jag är sjuk så äter jag inte bra mat som jag borde. Jag ska komma igång med min träning och äta bra. dricker inte alkohol så mycket för att ta vara på min kropp. visst ska man leva också, men det tycker jag att jag gör ändå! Dricker när jag känner för det men inte allt för ofta. Jag försöker ta hand om min kropp eftersom jag älskar min kropp och jag vill även den ska må bra! haha. Aja måste bara nämna en sak jag faktiskt stör mig på, vilket jag också tycker synd om er läsare. Det är att hur många nya rader jag än gör så blir allt ihop som en hög. jobbigt att läsa. Dock vet jag inte hur man fixar detta men ska ta reda på det. Tillsvidare hörs vi! Ha det bra, puss!

Kommentera

Publiceras ej